Att beställa

Bloggen är för tillfället vilande, men jag tillverkar fortfarande trasor och kort och söker alltid återförsäljare.
Så, har du en butik, eller känner du för att sälja privat så hör av dig. Priset kommer vi att kommer överens om, det lovar jag ;-)


fredag 23 september 2011

I morgon (söndag) är det sista tävlingsdagen!

Jag ger ju er chansen att vinna 3 valfria disktrasor eller kort från bloggen

För att ha en chans så trycker ni på delaknappen under ett inlägg eller under en bild på det du vill vinna och publicerar den på fb.
Skriv.
Jag tävlar @Jessica Dagerot  så att jag ser att du har gjort det.
Skriv i kommentarsfältet under inlägget/bilden at du har gjort det, så att jag inte missar det

För dubbelt så stor chans så kan du dela i din blogg också.
Då skriver du tex.

Jag tävlar om 3 stycken disktrasor eller handgjorda kort hos http://jesseshantverk.blogspot.com/
Tävla du med!
Glöm inte att skriva i kommentarsfältet att du har gjort det och en länk

När du väl har vunnit så får du naturligtvis ändra dig om du kommer på att du vill ha något annat från bloggen.

Tävlingen går ut på söndag klockan 22:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar